Slik bestiller du

1. Velg produkter og antall du ønsker å kjøpe. Produktene legger seg automatisk i handlekurven når du har valgt antall. Du kan velge antall både ved å skrive inn ønsket antall manuelt eller bruke drop-down menyen.
2. Når du har valgt alle produkter trykker du på neste steg (nederst til høyre) og kommer da til siden du skal fylle inn informasjon om bedriften. Er du allerede bedriftskunde, legger du inn ditt kundenummer (finnes på siste faktura du har mottatt fra oss). Er du ikke bedriftskunde, vil vi sende deg et kundenummer når vi mottar din bestilling.
3. Velg butikk og tidspunkt for når du ønsker å hente varene dine.
4. Bekreft og din bestilling sendes til butikken, som tar videre kontakt med deg. Du mottar en bekreftelse på din bestilling på mailadressen du oppgav.

Bestill varer her →

Vi gjør oppmerksom på at vi ikke kan garantere at alle butikkene har alle varer på lager. Vi vil imidlertid gjøre vårt ytterste for å skaffe deg de varene du ønsker, eller finne gode alternativer til deg.

Jeg er ikke kunde hos Europris – kan jeg handle likevel?

Så klart du kan! Du kan enten bli bedriftskunde før du bestiller ved å melde deg inn her eller krysse av på «Nei – jeg ønsker å registrere meg» når du bestiller/fyller inn firmainformasjon. Du kan søke om å handle på faktura, og få inntil 30 dagers kreditt. Dette gjør du enkelt på «mine sider» når du har fått ditt kundenummer.

Registrer firma her →

Lurer du på noe er det bare å ta kontakt med vårt kundeservice for bedrifter på tlf. 948 29 186 eller e-post bedrift@europris.no. Vi er betjent mellom kl. 08:00-16:00 alle hverdager.